طرز تهیه سالاد کارتوفل

طرز تهیه سالاد کارتوفل امریکایی طرز تهیه سالاد آلمانی طرز تهیه سالاد اروپایی سالاد آلمانی با سیب زمینی

سالاد کارتوفل یکی از انواع سالادهای معروف و خوشمزه آلمانی است که با دستورها و مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کارتوفل در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سوسیس آلمانی۳ عدد
سیب زمینی درشت۲ عدد
کنسرو ذرت½ پیمانه
جعفری۲ قاشق غذاخوری
پیازچه۱ ساقه
خیار شور۳ عدد
مواد لازم سس
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
ماست۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد کارتوفل

مرحله اول

برای تهیه سالاد کارتوفل ساده ابتدای کار سیب زمینی را می شوییم، سپس درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم. در ادامه تا اندازه ای که روی سیب زمینی را بگیرد آب اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سیب زمینی به مدت ۴۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا کاملا بپزد و مغز آن نرم شود. در ادامه کاور سوسیس را جدا می کنیم و به صورت نگینی درشت خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله مقداری کمی روغن درون تابه می ریزیم، سپس اجازه می دهیم روغن گرم شود. در ادامه سوسیس را درون تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا سوسیس کاملا سرخ شود، سپس خیار شور را به خوبی می شوییم.

مرحله چهارم

حالا خیارشور را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه جعفری را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی جعفری خارج شود. در ادامه جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم و به صورت ریز ساطوری می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پیازچه را می شوییم، سپس به صورت ریز خرد می کنیم. در ادامه پس از گذشت ۴۵ دقیقه سیب زمینی را از قابلمه خارج می کنیم و اجازه می دهیم کاملا خنک شود، سپس پوست آنرا به طور کامل جدا می کنیم.

مرحله ششم

حالا سیب زمینی را به صورت نگینی درشت خرد می کنیم. در ادامه یک ظرف مناسب سرو انتخاب می کنیم، سپس سیب زمینی را به همراه سوسیس، خیارشور، پیازچه و جعفری درون مورد نظرمان می ریزیم و به آرامی مخلوط می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله سس سالاد را آماده می کنیم، برای این منظور ابتدا سس مایونز را به همراه ماست درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با چنگال هم می زنیم تا بافت سس باز شده و سس و ماست با هم یکدست شوند.

مرحله هشتم

حالا سس خردل را به همراه آب لیمو ترش تازه به مخلوط سس اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه نمک و فلفل سیاه سس را اندازه می کنیم، سپس به صورت پخش روی سالاد می ریزیم.

مرحله نهم

در نهایت سالاد را زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد برود. در ادامه روی ظرف را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال بماند تا مزه ها با هم ترکیب شوند. پس از گذشت این زمان سالاد را سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 13 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.