طرز تهیه سالاد گرم

طرز تهیه سالاد مخلوط انواع سالاد گرم و سرد طرز تهیه سالاد مرغ گرم طرز تهیه ی سالاد ساده طرز تهیه سالاد متفاوت سالاد گرم سبزیجات طرز تهیه سالاد رژیمی برای شام

سالاد گرم یکی از انواع سالادهای پرطرفدار بین المللی است که ترکیبات بسیار متنوعی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد گرم در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۴۰۰ گرم
سیب زمینی۲ عدد
هویج۱ عدد
قارچ۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد بزرگ
فلفل دلمه ای رنگی۱ عدد
سس مایونز۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد گرم

مرحله اول

برای تهیه سالاد گرم ساده ابتدای کار سینه مرغ را درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم، سپس به اندازه ای که روی سینه مرغ را بگیرد به آن آب اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سینه مرغ به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت نگینی یکسان خرد می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله فلفل دلمه ای و قارچ را می شوییم، سپس به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و درون یک قابلمه حاوی آب قرار داده و قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم هویج درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود.

مرحله پنجم

در این مرحله سیب زمینی را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا سیب زمینی سرخ شود، سپس آنرا از تابه خارج می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای و قارچ را به تابه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم.

مرحله ششم

حالا زمانی که قارچ و فلفل دلمه ای سرخ شدند حرارت را خاموش می کنیم. در ادامه پس از گذشت ۴۵ دقیقه سینه مرغ را از قابلمه خارج می کنیم، سپس ریش ریش می کنیم. در ادامه هویج را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله هویج را به صورت نگینی خرد می کنیم. حالا پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت خلالی خرد می کنیم. در ادامه درون همان تابه که سیب زمینی را سرخ کردیم مقداری روغن مایع می ریزیم.

مرحله هشتم

حالا پیاز را به تابه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا پیاز طلایی و سرخ شود. در ادامه سینه مرغ را به همراه هویج، فلفل دلمه ای، قارچ و سیب زمینی را به پیاز داغ اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم.

مرحله نهم

در این مرحله نمک، فلفل سیاه و سس مایونز را به مواد سالاد اضافه می کنیم، سپس هم می زنیم و حرارت را خاموش می کنیم. در ادامه سالاد گرم را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و سرو می کنیم. نوش جان.

لطفا امتیاز دهید
دسته بندی: آموزش آشپزی
آخرین بروز رسانی در : جمعه 26 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پانا مگ و لینک مستقیم بلا مانع است.